BILANT DE ACTIVITATE 2020 – 2024 * Adin Cojocaru, presedintele Federatiei Romane de Volei
STRATEGII ȘI ACȚIUNI PENTRU PROMOVAREA ȘI DEZVOLTAREA VOLEIULUI ÎN ROMÂNIA
Promovarea Performanței Naționale prin Participarea Românească
1.1 Introducerea Cerinței pentru Jucătorii Români
1.2 Impactul asupra Performanțelor Echipei Naționale
1.3 Influenta asupra Organizațiilor Sportive Internaționale
Investiții în Formarea și Stimularea Tinerilor Sportivi
2.1 Implementarea Taxei de Dezvoltare a Jucătorilor U23
2.2 Stimularea Cluburilor și Antrenorilor de Juniori
Revitalizarea Competițiilor pentru Tineret
3.1 Elite și Perspective în Campionatele U17 și U19
3.2 Creșterea Valorii Jucătorilor Tineri
3.3 Impactul asupra Campionatelor Europene de Tineret
Modernizarea Tehnologică în Sport
4.1 Implementarea Sistemului de Challenge Video
Acces Extins la Volei
5.1 Lansarea Platformei de Streaming FRVTV
Volei Arena: Noul Epicentru al Voleiului din București
6.1 Dezvoltare și Modernizare
Râmnicu Vâlcea și Blaj: Centre Olimpice pentru Tinerii Talente în Volei
7.1 Înființarea Centrelor Olimpice Naționale pentru Jucătorii U17
Revitalizarea Voleiului pentru Tineret
8.1 Echipe de Tineret Obligatorii în Divizia A1
CONSOLIDAREA PRESTIGIULUI VOLEIULUI ROMÂNESC LA NIVEL INTERNȚIONAL
Dezvoltarea Imaginii Voleiului Românesc la Nivel Internațional
9.1 Găzduirea Campionatului European Feminin în Cluj-Napoca
9.2 Găzduirea Campionatului European de Beach Volleyball U22 în Timișoara
9.3 Extinderea Finalelor Turneului Balcanic
9.4 Desemnarea Blajului ca Gazdă a Campionatului European Feminin U18 în 2024
9.5 Acordarea Organizării Campionatului European Masculin în 2026
9.6 Consolidarea Relațiilor Internaționale în Volei
IMPLEMENTAREA MĂSURILOR ADMINISTRATIVE PENTRU ÎMBUNĂTĂȚIREA PRESTIGIULUI ȘI VIZIBILITĂȚII VOLEIULUI ROMÂNESC
Măsuri Administrative pentru Consolidarea Valorii și Vizibilității Voleiului Românesc
10.1 Actualizarea Statutului conform Cerințelor Actuale
10.2 Implementarea Programelor Continue de Dezvoltare pentru Antrenori
10.3 Amplificarea Prezenței Cluburilor Prin Transmiterea pe Social Media
10.4 Comitete Independente și Autoritare în cadrul FRV
10.5 Înființarea unui Departament de Marketing și Comunicare în cadrul FRV
10.6 Extinderea Colaborării cu Federațiile Vecine prin Invitarea Lectorilor de Prestigiu la Cursurile de Antrenori
STRATEGII INOVATOARE PENTRU POPULARIZAREA VOLEIULUI ȘI DEZVOLTAREA ORGANIZAȚIONALĂ
Dezvoltarea și Implementarea Măsurilor de Marketing pentru FRV
11.1 Implementarea Rapidă a unei Strategii de Marketing Integrat
11.2 Rebranduire Eficientă în Conformitate cu Standardele Globale
11.3 Revitalizarea Imaginii Echipei Naționale Prin Designul Noilor Echipamente
11.4 Lansarea cu Succes a unui Nou Website: Extinderea Prezenței Noastre Online
11.5 Lansarea Proiectului FRVTV: Platformă de Streaming pentru Divizia A1
11.6 Optimizarea Strategiei pe Social Media: Îmbunătățirea Eficienței Comunicării Online
11.7 Consolidarea Prezenței în Știrile de Televiziune în Prime-Time
11.8 Amplificarea Parteneriatelor Radio pentru Promovarea Voleiului de Elită
11.9 Dezvoltarea Parteneriatelor cu Publicațiile Online pentru Promovarea Voleiului
11.10 Optimizarea Organizării Cupei României și a Supercupei
11.11 Inițierea Parteneriatelor Strategice pentru Dezvoltarea FRV
11.12 Dezvoltarea Arenei Volei și a Infrastructurii în România