Descrierea probelor de control fizice 2014 / 2015

1. Talia - din pozitia stand cu calcaiele apropiate, spatele la perete, masurarea inaltimii.
2. Saritura pe verticala, cu elan, cu atingerea punctului maxim, cu o mana - elan de atac, saritura si atingerea cat mai sus cu bratul intins.
3. Saritura pe verticala, de pe loc, cu atingerea punctului maxim, cu doua maini - elan de brate, saritura si atingerea cu ambele maini cat mai sus.
4. Deplasare laterala pe 4 m - din fandare laterala cu atingerea liniei cu mana, deplasare cu pasi adaugati sau incrucisati pe distanta de 4 m timp de 45 s. Se numara atingerile liniilor cu mana.
5. Flexibilitate frontala - din pozitia stand, pe marginea bancii de gimnastica, varfurile apropiate si genunchii intinsi, aplecarea trunchiului cu bratele intinse.
6. Abdomen - din pozitia culcat dorsal, cu genunchii indoiti, bratele libere, ridicarea trunchiului la verticala cu atingerea pieptului pe genunchi, revenire cu atingerea omoplatilor pe sol. Se numara repetarile corecte, efectuate in 2 serii de cate 30 de secunde cu pauza de 15 secunde.
7. Tripla saritura de pe doua pe doua picioare - din pozitia stand cu picioarele departate la nivelul umerilor, trei sarituri din ghemuit in ghemuit, fara oprire intre ele.
8. Deplasare inainte-inapoi pe distanta de 6 m x 5 repetari - din pozitia de start din picioare, plecare libera spre inainte urmata de deplasarea inapoi cu spatele.


Descrierea probelor de control fizice 2013 / 2014

1. Talia - din pozitia stand cu calcaiele apropiate, spatele la perete, masurarea inaltimii.
2. Saritura pe verticala, cu elan, cu atingerea punctului maxim, cu o mana - elan de atac, saritura si atingerea cat mai sus cu bratul intins.
3. Saritura pe verticala, de pe loc, cu atingerea punctului maxim, cu doua maini - elan de brate, saritura si atingerea cu ambele maini cat mai sus.
4. Deplasare laterala pe 4 m - din fandare laterala cu atingerea liniei cu mana, deplasare cu pasi adaugati sau incrucisati pe distanta de 4 m timp de 45 s. Se numara atingerile liniilor cu mana.
5. Flexibilitate frontala - din pozitia stand, pe marginea bancii de gimnastica, varfurile apropiate si genunchii intinsi, aplecarea trunchiului cu bratele intinse.
6. Abdomen - din pozitia culcat dorsal, cu genunchii indoiti, bratele libere, ridicarea trunchiului la verticala cu atingerea pieptului pe genunchi, revenire cu atingerea omoplatilor pe sol. Se numara repetarile corecte, efectuate in 2 serii de cate 30 de secunde cu pauza de 15 secunde.
7. Tripla saritura de pe doua pe doua picioare - din pozitia stand cu picioarele departate la nivelul umerilor, trei sarituri din ghemuit in ghemuit, fara oprire intre ele.
8. Deplasare inainte-inapoi pe distanta de 6 m x 5 repetari - din pozitia de start din picioare, plecare libera spre inainte urmata de deplasarea inapoi cu spatele.


Descrierea probelor de control fizice 2012 / 2013

1. Talia - din pozitia stand cu calcaiele apropiate, spatele la perete, masurarea inaltimii.
2. Saritura pe verticala, cu elan, cu atingerea punctului maxim, cu o mana - elan de atac, saritura si atingerea cat mai sus cu bratul intins.
3. Saritura pe verticala, de pe loc, cu atingerea punctului maxim, cu doua maini - elan de brate, saritura si atingerea cu ambele maini cat mai sus.
4. Deplasare laterala pe 4 m - din fandare laterala cu atingerea liniei cu mana, deplasare cu pasi adaugati sau incrucisati pe distanta de 4 m timp de 45 s. Se numara atingerile liniilor cu mana.
5. Flexibilitate frontala - din pozitia stand, pe marginea bancii de gimnastica, varfurile apropiate si genunchii intinsi, aplecarea trunchiului cu bratele intinse.
6. Abdomen - din pozitia culcat dorsal, cu genunchii indoiti, bratele libere, ridicarea trunchiului la verticala cu atingerea pieptului pe genunchi, revenire cu atingerea omoplatilor pe sol. Se numara repetarile corecte, efectuate in 2 serii de cate 30 de secunde cu pauza de 15 secunde.
7. Tripla saritura de pe doua pe doua picioare - din pozitia stand cu picioarele departate la nivelul umerilor, trei sarituri din ghemuit in ghemuit, fara oprire intre ele.
8. Deplasare inainte-inapoi pe distanta de 6 m x 3 repetari - din pozitia de start din picioare, plecare spre inainte la comanda.


Descrierea probelor de control fizice 2011 / 2012

1. Talia - din pozitia stand cu calcaiele apropiate, spatele la perete, masurarea inaltimii.
2. Saritura pe verticala, cu elan, cu atingerea punctului maxim, cu o mana - elan de atac, saritura si atingerea cat mai sus cu bratul intins.
3. Saritura pe verticala, cu elan, cu atingerea punctului maxim, cu doua maini - elan de atac, saritura si atingerea cu ambele maini cat mai sus.
4. Deplasare laterala pe 4 m - din fandare laterala cu atingerea liniei cu mana, deplasare cu pasi adaugati sau incrucisati pe distanta de 4 m timp de 45 s. Se numara atingerile liniilor cu mana.
5. Flexibilitate frontala - din pozitia stand, pe marginea bancii de gimnastica, varfurile apropiate si genunchii intinsi, aplecarea trunchiului cu bratele intinse.
6. Abdomen - din pozitia culcat dorsal, cu genunchii indoiti, bratele libere, ridicarea trunchiului la verticala cu atingerea pieptului pe genunchi, revenire cu atingerea omoplatilor pe sol. Se numara repetarile corecte, efectuate in 2 serii de cate 30 de secunde cu pauza de 15 secunde.
7. Tripla saritura de pe doua pe doua picioare - din pozitia stand cu picioarele departate la nivelul umerilor, trei sarituri din ghemuit in ghemuit, fara oprire intre ele.
8. Deplasare inainte-inapoi pe distanta de 6 m x 3 repetari - din pozitia de start din picioare, plecare spre inainte la comanda.


Descrierea probelor de control fizice 2010 / 2011

1. Talia - din pozitia stand cu calcaiele apropiate, spatele la perete, masurarea inaltimii.
2. Saritura pe verticala, cu elan, cu atingerea punctului maxim, cu o mana - elan de atac, saritura si atingerea cat mai sus cu bratul intins.
3. Saritura pe verticala, cu elan, cu atingerea punctului maxim, cu doua maini - elan de atac, saritura si atingerea cu ambele maini cat mai sus.
4. Deplasare laterala pe 4 m - din fandare laterala cu atingerea liniei cu mana, deplasare cu pasi adaugati sau incrucisati pe distanta de 4 m timp de 45 s. Se numara atingerile liniilor cu mana.
5. Flexibilitate frontala - din pozitia stand, pe marginea bancii de gimnastica, varfurile apropiate si genunchii intinsi, aplecarea trunchiului cu bratele intinse.
6. Abdomen - din pozitia culcat dorsal, cu genunchii indoiti, bratele libere, ridicarea trunchiului la verticala cu atingerea pieptului pe genunchi, revenire cu atingerea omoplatilor pe sol. Se numara repetarile corecte, efectuate in 2 serii de cate 30 de secunde cu pauza de 15 secunde.
7. Tripla saritura de pe doua pe doua picioare - din pozitia stand cu picioarele departate la nivelul umerilor, trei sarituri din ghemuit in ghemuit, fara oprire intre ele.
8. Deplasare inainte-inapoi pe distanta de 6 m x 3 repetari - din pozitia de start din picioare, plecare spre inainte la comanda.

Descrierea probei de control tehnica 2010 / 2011

1. Joc 6 la 6 - structuri de joc cu aprecierea tehnicii executiei actiunilor in conditii de joc.


Descrierea probelor de control 2009 / 2010

1. Talia - din pozitia stand cu calcaiele apropiate, spatele la perete, masurarea inaltimii.

2. Anvergura - din pozitia stand cu picioarele apropiate, bratele intinse lateral, fata la perete.

3. Greutatea - masurarea greutatii.

4. Punct maxim atins cu bratul intins - descaltat, din pozitia stand, bratul indemanatic intins in sus.

5. Saritura pe verticala, de pe loc, cu atingerea punctului maxim, cu o mana - de pe loc, fara elan, saritura si atingerea cat mai sus cu bratul intins.

6. Saritura pe verticala, cu elan, cu atingerea punctului maxim, cu o mana - elan de atac, saritura si atingerea cat mai sus cu bratul intins.

7. Saritura pe verticala, cu elan, cu atingerea punctului maxim, cu doua maini - elan de atac, saritura si atingerea cu ambele maini cat mai sus.

8. Deplasare laterala pe 4 m - din fandare laterala cu atingerea liniei cu mana, deplasare cu pasi adaugati sau incrucisati pe distanta de 4 m timp de 45 s. Se numara atingerile liniilor cu mana.

9. Flexibilitate frontala - din pozitia stand, pe marginea bancii de gimnastica, varfurile apropiate si genunchii intinsi, aplecarea trunchiului cu bratele intinse.

10. Abdomen - din pozitia culcat dorsal, cu genunchii indoiti, bratele libere, ridicarea trunchiului la verticala cu atingerea pieptului pe genunchi, revenire cu atingerea omoplatilor pe sol. Se numara repetarile corecte, efectuate in 2 serii de cate 45 de secunde cu pauza de 15 secunde.

11. Tripla saritura de pe doua pe doua picioare - din pozitia stand cu picioarele departate la nivelul umerilor, trei sarituri din ghemuit in ghemuit, fara oprire intre ele.

12. Alergare de viteza pe distanta de 20 m - din pozitia de start din picioare, plecare libera.